Huolto

Rikkoontunut iPad 2

Mitä huollamme?

Pääsääntöisesti otamme vastaan kaikki vioittuneet Applen tuotteet. Valtuutetut Apple-huollot hoidamme yhteistyössä mcaren kanssa. Saat meiltä myös hinta-arvion vakuutusyhtiötä varten tapauksissa joissa laite on rikkoontunut vahingon seurauksena. Valtuutettujen huoltojen hinnasto löytyy täältä.

Kannattaako minun tuoda laite ensin näytille?

Mikäli et halua tulla liikkeeseemme laitteesi kanssa arviota varten, voit jättää meille myös tiedustelun. Parhaiten pystymme auttamaan mikäli tiedustelusi sisältää ongelmakuvauksen lisäksi laitteen sarjanumeron. Helpoin tapa varmistua laiteviasta on kuitenkin tuoda se tarkistettavaksi.

Mistä löydän laitteen sarjanumeron?

Sarjanumero lukee yleensä laitteen rungossa, mutta sen voi myös tarkistaa kohdasta Tietoa tästä Macista (Mac) tai Tietoja Asetusten Yleiset alavalikosta (iPhone, iPad, iPod).

 

OS X-vinkki
Sarjanumeron haku: OS X

Sarjanumeron haku: iOS

Raukeaako takuu jos korjaamme laitteesi?

Jos takuu on voimassa, ensisijainen neuvomme on aina että lähetämme laitteen eteenpäin valtuutetulle huoltokumppanillemme tai myyjäliikkeen kautta takaisin operaattorille. Näin laitteen alkuperäinen takuu jatkuu siinäkin tapauksessa että se on rikkoontunut vahingossa eikä kyseessä ollut valmistusvika. Mikäli vika ei ole laite- vaan ohjelmistoperäinen, ei sen korjaaminen vaikuta takuuseen.

Huollon resurssit

Applen takuulaajennuksista sekä vaihto-ohjelmista löydät tietoa täältä.

Tiedustelu huollolle

Laitteen nimi tai sarjanumero

Vikakuvaus

Nimi

Sähköpostiosoite